22 Nisan 2016 Cuma

POLİÜRETAN ESASLI SU YALITIM MALZEMESİ


Poliüretan esaslı su yalıtım kaplamaları, son yıllarda İnşaat endüstrisinde teras  ve balkon yalıtımlarında çok tercih edilen tek komponentli bir malzemedir.Uygulama esnasında yüzey nemi kesinlikle olmamalıdır.
Çok kolay uygulanabilen poliüretan esaslı yalıtım malzemesi ,yüksek UV dayanımına sahiptir.Derz ve boşluk bırakmadan bütün bir yapı oluşturur.Bu nedenle uygulanacak yüzey düz ve pürüzsüz olduğunda son derece düzgün bir kaplama ortaya çıkar.Üzeri istenilen her renk poliüretan boya ile boyanır. 

Birikinti suya dayanıklı olduğundan uygulama alanlarında eğim ihtiyacı yoktur.Dona dayanıklıdır.çok soğuk ve aşırı sıcakta mekanik özelliklerini korur.Su buharı geçirimlidir. Aderans özelliği yüksektir.Hafif trafik yüklerine dayanıklıdır.(Yaya Trafiği)

Poliüretan esaslı su yalıtım kaplaması,yapılarda iç ve dış mekanlarda yatay ve dikey yüzeylerin  pozitif yönden suya karşı yalıtımında kullanılır.Elastikiyeti fazladır.

Poliüretan esaslı yalıtım malzemeleri çatı,balkon ve terasların,fayans altı ıslak hacimlerin,çiçekliklerin,temel ve temel perde duvarlarının,su kuyularının ve depoların su yalıtımında kullanılır.

Uygulama yapılacak yüzey mutlaka tozdan arındırılmalı ve üzerine kuvvetli bir astar sürülmelidir.Poliüretan esaslı bir astar tercih edilebilir.Tüm köşelerde köşe pahı yapılmalı ve kullanılacak tamir harcı elyaf katkılı olmalıdır.Zayıf olan uygulama yüzeyi varsa elden geçirilmeli ve epoksi astar sürülerek kuvvetlendirilmelidir.İki kat uygulama yapılmalı ve toplam sarfiyat 2 kg civarında olmalıdır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder